torsdag 24. mars 2011

Lollydot

 NYHET fra American Tourister, By Samsonite.
 Lollydot koffert i tre størrelser:
55 cm, som du får med deg inn på flyet
(gjelder de FLESTE flyselskaper) 67 cm, weekend størrelse
& 77 cm til litt større/lengre turer.
 Begge fargene får du i alle størrelsene.
 Det er mye fokus på vekt, 
og koffertene er derfor både sterke og lette..
Èn ting er iallefall sikkert, du kjenner igjen kofferten din når den kommer seilende på koffertbåndet!

Hva synes du?

 Måtte ha med et bilde av NOVA skinnsekken
 som nå er kommet inn.
Flott og mykt skinn, til en god pris!

"Blomster" veske fra Friis & Company.

6 kommentarer:

  1. Lekre kofferter!!
    Med en slik blir det ikke vanskelig å finne sin igjen på rullebåndet:o)
    Har dere fått inn tallerkenstativ....vist i bloggen tidligere !!

    SvarSlett
  2. Hei Liven! :o)
    Tallerkenstativet er ikke kommet enda.. Det kommer på april-leveringen. Selfølgelig èn av de tingene vi ville ha med en gang, men den gang ei!
    Jeg kommer med oppdatering med en gang vi får de inn! :)

    SvarSlett
  3. For noen lekre kofferter, en stor lilla ønsker jeg meg masse.

    Tusen takk for besøk på bloggen min, allti koselig når noen nye bloggere kommenterer, så finner jeg de òg.

    Ja, jeg syr vimpelrekker på bestilling, det er bare å ta kontakt på mail om det er av interesse.

    En flott blogg, må nok stoppe på Os neste gang jeg kjører til Bergen.

    Gode ønsker for en flott helg, klem ann helen.

    SvarSlett
  4. ÅÅÅ En polkadott koffert hadde passet Meg :-))

    Skrevet opp på ønkselisten...

    SvarSlett
  5. ååhh så kule da!! og hva er prisene på de forskjellige??
    holder dere til i Os??
    hilsen magny

    SvarSlett
  6. Hei Magdalena!

    Så kjekt at du tok turen innom oss! :)
    Prisene på koffertene er: 899,- 1099,- 1199,-.
    Vi holder til på Os ja. Èn Drageset butikk i Os sentrum og èn Drageset butikk på Amfisenteret.
    Vi selger Lollydotkofferten begge plasser. :)

    SvarSlett

Fotell oss hva du mener, eller velg mellom morsom, interessant eller kul.