onsdag 16. mars 2011

Veskedilla..

Da har vi vert til Tigesrstaden en tur å sett på veske-Nyheter for
 vår & høst 2011.
Her så vi MYE bra!
Ett par NYE merker vi la merke til var
NOVA og MISCHA BARTON.
Lar bildene (stort sett..) tale for seg.
Fargene kan avvike noe, men de er enda flottere live..

Her kommer et lite utvalg.






Her ser du to utgaver av MISCHA BARTON. Den store vesken er et syn...
Dette er en veske som vil ligge på vel 999 ,- ut av butikk,
men vi kjøper ikke inn mange eksemplarer,
så er her er litt av ekskluviteten at det ikke skal være mange av den.
Hva syntes du?
(Jeg har allerede "forhåndsbestilt èn til meg selv..)
Juni levering.
Gi oss en lyd om vi skal legge av.

MISCHA BARTON.
 Sort.Sikker.Lekker.

MISCHA BARTON.
 Dyrisk..
Denne kan kun forhåndsbestilles.

Suksessen med lommebøkene fra ADAX, fortsetter også utover høsten..

Skinnveske fra NOVA.
Stilrigtige vesker i skinn til fantastiske priser!
Det LIKER vi.

Skinnsekk fra NOVA. Kommer i SORT.

ADAX.

GUESS.

GUESS.

Klassisk fra MISCHA BARTON.

Denne må sees LIVE..
 Håndlaget skinn-lommebok fra
Octopus.
Alle utgavene får sin egen særegenhet.





2 kommentarer:

  1. Liker skinnvesken fra NOVA, når kommer de inn?

    SvarSlett
  2. Hei MOna!
    Om jeg ikke husker helt feil nå, er dette vesker for omgående levering, det vil si at de kommer til butikk om ca. 14 dager. Om jeg skulle ta helt feil, gir jeg deg en tilbakemelding på det imorgen. :)

    SvarSlett

Fotell oss hva du mener, eller velg mellom morsom, interessant eller kul.