tirsdag 8. mars 2011

Vi har to VINNERE!

Det var så utrolig flotte tilbakemeldinger denne gangen at jeg bestemte meg for å trekke to vinnere!
 Vinnerene av Give Awayen vår er
Maren og Birte
Gratulerer til dere begge, og tusen takk for kjempeflotte tilbakemeldinger! 
Kruset kan dere komme  å hente når det måtte passe!

 Tusen takk til alle dere andre også, som var med!

Som dere kanskje allerede vet, er Bloomingville allerede på vei, og
ett par andre "leverandør-godbiter" er under lupen..

Ønsker alle våre lesere en flott kveld videre!



kaffis%C3%B8ster.jpg

6 kommentarer:

  1. Ååå så kjekt:D:D
    Kommer innom denne uken;)

    SvarSlett
  2. Jippi.....

    Heldige meg...

    SvarSlett
  3. Ja, heldige vinnere:) Var oppom dere på mandag og kjøpte meg en Falbykopp som har fått fast plass på jobben. Har kjøpt mye hos dere opp gjennom årene, finner alltid noe fint:) Kjekt med denne bloggen, klem fra Mona

    SvarSlett
  4. Skal virkelig ta meg en tur til Os snart!
    Ser ut som dere har mye fint:)

    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Hei hei Mona! Så kjekt du fikk deg en kopp:) Det er godt å høre at du liker deg hos oss, og nå med bloggen er det litt enklere å gi tilbakemeldinger, på hva det måtte være.. Det setter vi alltid på, ris som ros! :)

    SvarSlett
  6. Takk takk Tove! Så bra du liker det du ser:) Tar du deg en tur til Os en dag er du hjertelig velkommen innom oss!

    Ha en strålende dag videre! :)

    SvarSlett

Fotell oss hva du mener, eller velg mellom morsom, interessant eller kul.